Jag ger dig min morgon

Onsdag morgon. Mitt i arbetsveckan för de som jobbar, själv sitter jag här under täcket med goda smörgåsar och en kopp te och kollar på Smallville. Idag kommer nog bli en hemmadag, för mamma har jobbat natt så hon är hemma idag och vaken på eftermiddagen, ska väcka henne vid tolv.

Vad är planen sen då? Ja, kanske en lång promenad med Mixa om mamma orkar, sen har jag träning och sen blir det True Blood igen! Yey!!!

Men nu äter jag klart så får jag något gjort i alla fall!

Ha en trevlig morgon!

Ciao





Svar: han är Rotwiler, drobberman, lasa apso, papillon och pekinese :P

2009-10-07 » 10:09:41

sv: Jaa!! :D låter bra ;) hihi!

2009-10-07 » 10:25:05

Svaren på frågestunden är klara :D

2009-10-07 » 17:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback