It´s cold around me

Tillbaka från en långpromenad ut till mamma på jobbet. Hon hade glömt sina ögondroppar så jag fick ta med vovven och vandra ut till henne med dom. Sen hem och nu sitter jag under täcket och ska se på lite film. Och jag har bara en sak att säga:

Damn vad kallt det är ute!!!

Det var bara 3 grader när jag var ute, och inte blev det bättre av att det blåste jättemycket också! Hugaligen, nu är det höst. Hoppas bara att vintern dröjer i alla fall nån månad till!

 

Nä, nu blir det film!

 

Ciao






Svar: nee telia suger också, man ska ha 3 där kan man surffa obehindrat :P

2009-10-13 » 14:42:49

Iiiiskallt ute ju! :D



Sv: Tack så hemskt mycket hjärtat, vad snäll du är :D

2009-10-13 » 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback