Ingenting ingenting

God kväll läsare som inte finns!

Dagen har varit ganska händelselös, vilket har resulterat i att inga inlägg har blivit av. Men jag kände att jag behövde skriva nåt litet ändå! Varför dagen har varit trist har mest berott på vädret tror jag. Det har varit molningt och bitvis regn hela dagen och mitt humör har följt vädret, grått och trist. Har inte haft så stor lust att göra något, ändå har jag fått litegrann gjort.

Började med att hjälpa mamma flytta om lite med lakan och handdukar, så nu har jag alla mina lakan och handdukar bra tillgängligt nere istälelt för uppe på min brors rum. Det är en befrielse kan jag säga, för jag går inte gärna in i brorsans rum frivilligt, och han blir alltid supersur på en om man går in "utan lov". Så j, nu behöver jag inte alls gå in där! Perfect! Istället fick inte alla lakan plats i min hylla här nere så några lakan + alla örngott ligger i min låda under sängen, haha! Men jag kanske ska flytta alla lakan dit, det får ju faktiskt plats, nu när ena mitt täcke försvann i skrubben.

Efter detta så fikade vi lite mackor och BULLAR! Det är ju trots allt kanelbullens dag! Och jag har inte ätit en enda kanelbulle, haha, bara en pistagebulle och en vaniljbulle. Men men, bulle som bulle och gott som satan var det! Så nu blir det till att träna bort magen i morgon, hehe! I alla fall, efter fikat så dammsög jag hela huset! Duktiga jag, satt säkert en halvtimme i vardagsrummet och försökte få bort alla små fröer från björken från våran heltäckningsmatta, vilket jävla jobb alltså! Ibland hatar jag verkligen vårt hus...Dörren till altanen öppnas från vardagsrummet så så fort man öppnar den blåser det in skräp typ, in på en heltäckningsmatta! Inte kul! Men det blev gjort och jag är stolt att jag verkligen gjorde det! MEn jag har en punkt kvar för helgen om jag inte gjorde.

Städa badrummet!

Men men, ska väl ha något att göra i morgon också. Då ska jag passa på att städa mitt rum också, det börjar bli lite stökigt igen...

 

Men nu ska jag ta och borsta tänderna och slå på en film tror jag!

 

Ses i morgon sötisar!

 

Ciao



(Bild från Google)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback