Inatt, inatt

Nu är klockan snart halv tolv, vilket innebär ännu mer tittande på mina kära serievänner i Jordan, rättsläkare. Damn, jag gillar det! Lagom tid för mig, för jag lyckas ändå aldrig somna före tolv...

I alla fall, kortläsaren har fått ben och försvunnit typ så ingen bild nu heller på mina fina koppkakor...UÄH! Men jag kan garantera att de blev superfina! Lagom stora, med mycket gulligt pynt på! Fast nu är ungefär hälften bort för mamma och jag har fikat till TV-program, haha! Efter Äntligen hemma blev det nämligen The mentalist, och sen fick jag skjutsa mamma till jobbet och sen hämta brorsan och hans kompis i stan. Kompisen hade tydligen glömt sitt busskort och ville gärna ha skjuts hem. Tur för dom att jag är så snäll, och tur för böveln att vi tankade innan jag släppte av mamma, annars hade det kunnat gå illa!

Nåja, nu är jag hemma i mysiga sängen, ska bara borsta tänderna så fort bror är klar på toan, sen bädda ner mig och njuta vid TV:n.

Ha en trevlig fortsatt kväll, eller sov sött allihopa!

Ciao



Bilden är egentligen orelevant, min säng i USA! Älskar sängklädena! <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback