I´ve got this feeling deep inside of me

Nu börjar klockan bli sent och jag ska snart bädda ner mig i sängen och se på Jordan, i vanlig ordning. Trots bitande kyla ute och diverse tråkigheter så går jag till sängs med en underbar känsla i magen. Det är otroligt vilken respons jag fått för min följetong, mer än vad jag trodde, trots att jag tjatade så mycket om det. Ber om ursäkt för detta! Måste bara säga till alla er som tyckte och tänkte om den!

STORT TACK!!! ♥

Tack till Käs, Lulu, Simone och inte minst min lilla tremänning Johanna!

Och alla andra som läst, men kanske inte kommenterat, tack ändå, det betyder! ♥

 

Nu kallar sängen på mig så jag säger godnat och sov gott till alla läsare. I morgon fredag väntar lunch på stan med mina fina girls och sedan träning på kvällen, en mycket speciell sådan! Men nog om det!

 

Hörs i morgon alla fina!

 

Ciao



Kärlek till er! ♥






jasså hahhahaha :D

2009-10-15 » 23:24:07

sv: haha aww^^

2009-10-15 » 23:44:29

Kääärlek! Mera kärlek åt folket! :D Sov gott du underbara! :)

2009-10-15 » 23:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback