Holding out for a hero

Hej bloggen och alla där ute!

Egentligen så kom jag hem från norr sent sent på söndag kväll, eller tidigt tidigt på måndag morgon, vilket man nu vill välja. Vi rullade in på Sporthallens parkering vid klockan ett natten mot måndag efter en lång resa hem ifrån Boden, med endast ett enda stopp för middag, tror det blev i Skellefteå. I alla fall så bjöd gårdagen inte på så mycket och jag hade ingen riktig skrivarlust så därför blev det ingen uppdatering. Hoppas att ni kan ha översyn med detta, hehe!

Helgen har varit...både bra och dålig. Om man ser till helheten med mat, boende, sällskap och allt sånt så har helgen varit superbra! Att vi sedan spelade skit på båda matcherna och förlorade är ett annat kapitel. Jag vet faktiskt inte vad som var fel. Inget stämde framåt! Laget var ovanligt fega tyckte jag, nästan som om de var rädda för att vinna. Det är säkert bara jag, och jag skulle säkert få många ilskna röster mot mig, men hey? Det är min åsikt, och sist jag kollade så fick man ha en fri åsikt i Sverige! Så jag tycker att vi måste börja våga mer, våga vinna och våga lita på oss själva, för det märktes inte i helgen. Försvaret var dock till 90% jättebra! Men det har alltid varit vår styrka. Starkt försvar, men lite sämre anfall. Vilket gör att vi förlorar, helt på grund av att vi inte producerar framåt. Men jag tror på laget! Laget är fortfarande ungt, nya unga spelare ska fungera ihop med äldre hemvändande spelare. Det tar ett tag att få det att fungera, men jag har hopp! Nu blir det vila till helgen, sedan är det första hemmamatchen! Och, för säkert femtioelfte gången, jag har hopp!

Idag så ska jag mest pilla på hemma, fixa lite grejor, städa lite och kanske gå med Mixa på en långpromenad. Om hon kan uppföra sig vill säga, annars blir det en liten skogsvända och sen tar jag ett varv i spåret själv! Haha, gud vad jag är elak!

Nåja, först äta klart lunchen, sen får vi se vad som händer!

Trevlig dag allihopa!

Ciao



Promenad senare? We´ll see...






Ja jag funderar på att blogga järnet på dagen och skita i bloggen på kvällen ;)

2009-10-13 » 13:26:27

Jo det har du i för sig rätt i ;) haha

2009-10-13 » 14:13:20

Ja så kan man väl uttrycka det ;)

2009-10-13 » 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback