Hiss/Diss

Jag ska härmed följa i många bloggares fotspår och göra min egen Hiss/Diss-lista! Enjoy!

(NOTE! Det här är mina personliga åsikter, ingen annans, och de kan ändras från dag till dag!)



1. Mögel

Hittade tyvärr en bil kålrot i kylskåpet i morse som hade börjat mögla, och då kom jag på det att om det är något jag verkligen inte gillar så är det mögel! Det ser konstigt ut, det luktar äckligt och det smakar verkligen ÄCKLIGT! Om ni undrar, ja, jag har råkat äta mögel, och då menar jag inte sån där fin mögel som i en mögelost. Men som sagt, det var en olycka...och en sak till angående mögel: jag gilalr inte mögelost heller!

 

2. Vädret

Det här är en sån där punkt som kan ändras beroende på dag och humör, men just nu så blir jag bara deppig av vädret, så en fet diss på det! Det har regnat och varit mulet hela helgen, och det har fortsatt nu in på veckan! Snälla kan vi inte få lite höstsol så man kan vandra i skogen utan att bli genomvåt och frysa ärslet av sig?

 

 



1. Mina vänner

Jag kan nog nästan aldrig sluta hissa och höja mina vänner till skyarna! Jag har så underbara vänner och jag skulle nog dö inombords utan dom! Älskar dom av hela mitt hjärta, även om vi har våra småbråk och irritationsmoment på varandra. Kärlek till er, älsklingar! ♥
Det roliga är att 90% av mina vänner har bloggar, läs deras bloggar här, här, här och här!

2. Bra böcker

När vädret nu är skit ute och mörkret kommer fortare än man hinner blinka, då är det underbart att krypa upp i soffan med en filt, en kopp te och en riktigt bra bok! Jag har alltid varit en bokmal och gillat att läsa. Har läst om så mycket olika saker, alltifrån fantasimonster i framtiden till självbiografier och deckare. Jag slukar allt, om jag tycker det verkar bra. Visst, jag har blivit besviken en eller två gånger, men för det mesta lyckas jag hitta rätt, och då njuter jag till 110%.

_______________________________________________


Ja, det var denna dags Hiss/Diss-lista. Har ni åsikter om den så är det fritt fram att kommentera. Vi får se när nästa lista dyker upp, dom lär nog komma lite nu och då när jag känner för att hissa eller dissa något!

 

Ha en trevlig eftermiddag, själv ska jag ut med hunden!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback