Ge mig himlen för en dag

Hemma i det lilla kaos som kallas mitt rum igen efter en mysig eftermiddag på stan med Emma, Käs och Jojo. När vi efter många om och men samlats allihopa på Wayne´s så tog vi och beställde lite lunch för alla var ganska hungriga. Emma och Käs körde på sin favorit Caesarsalladen, själv tog jag en kycklingsallad med bulgur och fetaost och Jo åt västerbottenspaj (som för övrigt luktade jättegott!) och till det isté för min del. Blodapelsinsmak tog jag och Käs äpple, något jag varmt kan rekommendera! Jag brukar inte tycka om isté, men den här var faktiskt himlans god!

Efter lunchen satt vi kvar och pratade och var allmänt dampiga, precis i vanlig ordning. Jag köpte mig en morotskaka och en latte efter ett tag för sockersuget satte i lite. Tur att man ska träna ikväll, hehe! Tror att vi satt där till närmare tre innan vi samlade ihop våra spridda personliga tillhörigheter och gick runt på stan ett tag. Käs köpte sig lite hårfärg och Jo blev två tröjor rikare (dock fattigare på pengar, hehe) och sedan gick vi mest bara runt. Tog till slut bussen hem och kom hem till en livlig liten vovve och mitt stökiga rum. Måste se till att städa nu i helgen! Annars kommer det aldrig bli gjort. Lustigt att jag sagt det i X antal veckor nu, hrm...

I alla fall, snart ska vi väl äta lite middag, sen bär det iväg på träning! Ikväll blir det nog lugnt här hemma med kanske en film, och om ni är snälla:

Del 4 i följetongen!

Men nu ska det bli mat, ha det bäst allihopa!

 

Ciao






sv: klart, tar med mig gitarren till dig imorgon :)

2009-10-16 » 19:34:10

Go kväll du ska ha du :) Hoppas du får det mysigt :)

2009-10-16 » 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback