Free

Måndag morgon igen och denna vecka händer det saker!

Mamma har fått en idé om att eftersom bara hon och jag är hemma denna vecka, i alla fall fram till torsdag, så ska vi köra en nyttighetsvecka. Bara nyttig mat och en massa motion och sånt. Låter väl ganska hyffsat tycker jag, men tyvärr har jag redan syndat med en liten näve jordnötsringar nu på morgonen. Men jag ställde undan skålen så nu jävlar ska jag låta den vara. Min frukost idag blev en skål med mjälk och special K med russin som extra "krydda". Gott men kanske lite tråkigt. Men vi har nästan inga grönsaker hemme och väldigt lite frukt, men mamma och jag ska åka occh handla på eftermiddagen så då kanske jag kan få en roligare frukost i morgon.

Ja ja, nu ska jag läsa lite tror jag, sen måste jag väcka mamma och göra lunch. Hon jobbader natt så efter jag väckt henne så har jag henne hela veckan, jag är arbetslös och hon är ledig! Bra combo!

Jaja, ha en bra dag, alla läsare!

Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback