Fooling around

"dum-dum-dum-dum-dum-dum-dum-dum-dum...."

SHARKATTACK!!!!




Mohahahaha, jag är askalas idag. Trött som attan, vet egentligen inte varför, och det medför att jag har om möjligt ännu sämre humor än vad jag har annars. Bad combo!

 

Jag har i princip gjort ingenting idag, samtidigt som jag gjort mycket. Ätit frukost, lunch och fika, varit ut med Mixa, kollat mailen, gråtit en skvätt, haft samtal med mamma, varit och handlat med mamma, samt pratat med pappa som kom hem idag. Yay for me! Så nu är datorn mitt sällskap och jag har egentligen inget vettigt att säga, därför blir detta ett ganska flummigt inlägg.

 

Aperopå flummig, jag slog upp det ordet för en herrans massa månader sedan, och det har faktiskt två betydelser, varav den ena stämmer in mycket bra på mig. Vilken det är kan ni ju själva räkna ut...

 

1. Drogpåverkad

2. Allmänt intellektuellt oredig

Eh, ja, svaret är ju ganska självklart, eller?

 

Nu lägger jag ner, annars kommer det här bli döden för mitt framtida bloggande, hahahaha!

 

Ha det gott!

 

Ciao






Sv: Ohja, en snygg rygg, kika på den bakifrån, ohlala :D

2009-10-22 » 16:17:37

Hahahaha XD Såg inte serien förut ^^Häärligt, har du målat själv?

2009-10-22 » 16:44:48

SV: Haha jaa, du är så go :P

2009-10-22 » 17:26:10

Vad gör du ?:)

2009-10-22 » 18:53:11

inte jag :)



ha en fin kväll du med :D

2009-10-22 » 19:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback