Downtown

Fredag, äntligen fredag!

Helgen är i antågande och jag mår mycket mycket bättre än igår! Har inte en aning om vad det var, men det var inte särskilt trevligt. Illa mådde jag, och det tog lång tid att somna för magen gjorde världens knaskonter. Så jag unnade mig en sovmorgon i morse, sov till elva och gissa om det var skönt! Har mailat lite och ringt ett samtal nu på morgonen och ska äta lite frukost/lunch nu, innan jag åker ner till stan för att träffa Emma.

Och igår då? Ja, det var en mycket trevlig dag må jag säga, som började på Wayne´s med Käs och Emma och intagande av lite lunch. Efter det strosade vi runt och hittade lite avskedspresenter till Emma, som skulle komma senare. Vi hittade mycket kul som påminner om våra tider tillsammans och skrev även ett kort med...hrm...snälla hälsningar! Innan vi träffade Emma och hennes kille Alfred så gick vi tillbaka till vår gamla skola för att hämta Jojo. Vilken rundtur! Hon hade inte slutat riktigt än så vi traskade runt i skolan och träffade på MÅNGA lärare sen gamla tider! Vilken underbar nostalgi, det var nästan så man fällde en tår! Men bara nästan!

Gick till café Evolet och hittade Emma och Alfred där. A gick när vi kom så vi kunde få ha girls time. Vi beställde in lite fika (morotskaka och latte för min del) och satt och pratade i flera timmar. Efteråt så skildes vi vid bussarna och Bergsåkersborna åkte hem och jag och Emma tog Timråbussen, jag hem och hon till A. Kom hem och ja, resten vet ni!

Här är lite bilder från dagen:

 

 

Ja, underbara flicks jag har! <3

 

Nu ska jag äta, sen blir det stan!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback