Down on my knees

Okej, nu är jag lite pissed! Här har jag varit duktig och bakat hela morgonen, sen ska jag vara ytterligare duktig och gå ut för att springa.

Okej, so far so good...

Klarade två varv i spåret utan problem (nästan) och är stolt att ha sprungit 5 kilometer. Traskar hemöver, möter Frejas pappa och hejar lite, går vidare ända tills jag kommer till min egen gata. Nu är det så att de håller på att gräva upp och gräva ner kablar och skit för fjärrvärme (tror jag iaf) och vad gör jag? Jo, lyckas trampa i en fin liten grop och SMACK, rakt ner på ena knät! Aj! Så nu sitter jag här med ett värkande knä och kan inte träna ikväll...life sucks!

Så ni får ursäkta min ilska, men jag ahde verkligen sett fram emot träning ikväll. Istället får jag vänta till fredag och hoppas på att knät blir bra, vilket jag tror.

Anyhow, nu ska jag eftersvettas lite till, sen duscha och linda det satans knät, sen väntar dekoration av mina cupcakes, det är i alla fall ett litet ljus i tillvaron!

Vad gör ni, sötingar?

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback