Det var så lätt, det gick så fort

God dag, god morgon eller vad fasen man ska kalla det här, haha!

Äntligen helg och min helg trodde jag skulle bli annorlunda än vad den är, men det blev inte så. Som jag skrev igår så blir det ingen hemmamatch idag, och jag hatar det! Jag är himla taggad på att spela, men nu måste jag vänta ända till 1 november på nästa match. Piss och urin! Eller nåt...

Men ändå, kvällens planer har inte förändrats. Klockan fem ska jag infinna mig hos Emma med resten av sällskapet och vi ska ha en underbar kväll, det har jag bestämt! Vad vi ska göra vet jag inte riktigt, men eftersom det är vi så lär det nog sluta med diverse galenheter. As usual! Frågan är bara om Figge hänger på? Men efter två år tillsammans med Käs så har ha nju mer än en gång "råkat ut" för oss.

Fram tills jag ska bege mig västerut i Sundsvallsområdet så ska jag...eh, ja...göra något. Vad vet jag inte, men det ger sig väl, haha!

Ha en trevlig dag allihopa!

Ciao








SV: joo, precis.. det är sant! :)

2009-10-24 » 12:21:10
» selma

hejjsan sötnöt händer idag?:)

KRAMAR!

2009-10-24 » 12:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback