Decode

God morgon bloggen!

Äntligen uppe ur sängen och sitter med min kombinerade frukost/lunch och pillar med datorn. Mamma är fortfarande hemma men hon sitter fast i telefonmöte i vardagsrummet. Triiiist! Så jag får ta och roa mig själv tills hon är klar, sen ska vi väl fika något innan hon ska till jobbet.

Vad har dagen annars att bjuda på då? Jaaa, pappa är på jobb, brorsan vet jag inte vad han ska göra efter skolan så det kanske blir bara jag som äter hemma. Innan dess ska jag väl försöka ordna lite grejor och kanske fixa lite på rummet. Men vi får se. Hemma blir jag i alla fall, för vädret ute är grått och trist...

Nä, nu ska jag äta upp min "brunch" och sen börja vara lite nyttig!

Ha en trevlig dag!

Ciao





Ha en toppenmåndag :D

2009-10-19 » 12:05:00

SV: Mja, ingen som sagt det, jag bara får den känslan om jag har röda sängklädern, haha :D

2009-10-19 » 12:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback