Changing

Ändrade planer för dagen! Bakning ska det bli, men inte här hemma!

Nej nej, jag ska få sällskap av världens bästa Käs! Ska bara vänta på att hon kommer hem från sin lilla tur, sen ska jag parkera baken i bilen och åka dit så ska vi baka cupcakes tror jag. Eller nåt annat, haha! Det blir nog bra oavsett, och då kan jag få träffa söta Lily igen! Den kissen är så jävla söt! Men men, nu ska jag ta hand om mitt eget djur till att börja med, hon ser lite ynklig ut.

Stackarn är nödig! Aaw! ♥


Ha en trevlig dag allihopa!

 

Ciao






Hejhej!, hoppas du har haft en bra dag hitills. Ställ gärna en eller flera frågor i frågestunden hos mej just nu :)

2009-10-06 » 14:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback