Call me mañana

Onsdagsblues på gång.

Nej, det kom inte, haha!

Idag ska jag vara hemma och bara mysa med mig själv, det är frost ute och klockan är snart tolv, ofattbart! Vill inte gå ut alls! Så jag bäddar ner mig i sängen tror jag med en film. Har lånat hem Tormented, en halvskräckis som verkar hyffsad.

.........

Okej, jag erkänner, jag tog den bara för att Alex Pettyfer är med! Men hey, lite kan jag väl få dregla? Hehe!

Nä, nu slutar jag, har ändå inget vettigt att säga!

Ha en trevlig dag!

Ciao



Jag menar, hur snygg är han inte på en skala? Och i bar överkropp! OMG!






Sv: Haha, vad go du är :D

2009-10-21 » 11:57:27

Hoppas du får en bra dag! :)

2009-10-21 » 12:15:02

Sv: Tackar :)

Vad görs idag då?

2009-10-21 » 14:16:42

Sv: Har du redan planerat bråket alltså? ;P

Jag är ledig, hemma och slöar :)

2009-10-21 » 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback