Bring forth the night

Oj då, eller vad man nu ska säga?

Fastnade framför TV:n ganska rejält efter middagen, i sällskap av föräldrarna samt glass från Häägen-Daas. Väldigt smaskigt och på TV:n visades CSI: Miami samt en gammal 80-talsrulle med Tom Cruise, nämligen Cocktail. Ganska bra film, men jag kan inte komma ifrån det faktum att jag har lite svårt för Tom, tycker han är lite för mycket.

 

Anyhow, jag fick tyvärr inga resultat nu på kvällen (än) så ni får nöja er till i morgon på dessa. I alla fall så hoppas jag att jag kan få dem imorgon, annars blir jag lite grinig!

 

Nu ska jag packa ihop och gå och lägga mig, huvudvärken gör sig påmind igen!

 

Godnatt och sov gott allihopa!

 

Ciao

PS. Stort grattis till Foki som vann TRE priser på blog awards samt fyllde 18 igår! Stort grattis! DS.







Inte dååligt för att vara 17 år alltså :D

2009-10-18 » 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback