Boom boom pow

En ovanligt trist eftermiddag, men huvudet är nästan överfullt av inspiration och andra tankar. Har suttit i köket med datorn sedan jag kom hem med Mixa, vilket är drygt en timme sen. Och inget vettigt har jag gjort, bara druckit kaffe, svurit åt bananflugor och läst bloggar. Lyssnar på musik och försöker hitta ork för att göra det jag tänkte. Problemet är att jag har glömt vad jag skulle göra, haha!

Nåväl, sånt är livet antar jag.

Vad ska jag då pyssla med? Hmm...kanske skriva ihop en novell? Det var ett tag sen nu. Eftersom det kliar lite i mina fingrar så passar det nog bra. En riktigt höstig och härlig novell. Vi kör en lång! Tvådelad... Fast det är upp till er att tycka och se om jag ska lägga upp en andra del. Jag ger er första delen först, sen får ni tycka bäst ni vill och sen får vi se hur många som vill ha en fortsättning. Det är ju ingen idé liksom om man inte får feedback på det man gjort, eller?

Well well, nu tar jag mig en cupcake och börjar skriva då!

Hörs snart!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback