Better in time

Goddag goddag allihopa!

Torsdag idag och solen skiner utanför vårt fönster. En bra dag med andra ord! Det hoppas jag på i alla fall. Knät har blivit lite bättre idag så jag tror jag ska försöka vara utan lindan idag. Måste gå en promenad med Mixa snart så får hoppas att hon är snäll med mig! Har ingen lust att bli nerdragen i ett dike och smacka knät igen.

I alla fall, först ska jag borsta tänderna och byta om, det är ganska kallt ute så jag tror det blir tjocktröja under jackan idag. Det märks att det är höst, det är superkallt även om solen skiner. Sedan måste jag lyckas få tag på min vän som ska göra mig lycklig i helgen. Åtminstonde hoppas jag det. Mer om det berättar jagf när allt är spikat och klart. Men blir det som jag tänkt så kommer jag vara lycklig om fan hela helgen!

Nä, nu ska jag röra på mig lite, Mixa börjar ge mig mördande blickar, haha!

Ha en trevlig dag allihopa!

Ciao

 






» Julia

sv: Åh tack snälla. Jag har glömt av mig, pluggat mycket och så... men nu tror jag att jag är back! :D



Vilken bra idé, jag har tänkt det förut men glömmer alltid bort att fota, haha :P

2009-10-15 » 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback