Baby baby

Hemma från träningen, hepp hepp, och är glad! Glad för att det gick ganska bra, glad för att det är seriepremiär i helgen, glad för att det snart är CSI och jag får dregla över snygga Eddie Cahill och mest glad för detta, som jag är ett antal månader försen att upptäcka, men som man säger: bättre sent än aldrig!

Sarah Michelle Gellar är gravid!!!

Hon och snygga Freddie Prinze Jr ska få barn! Det är så himla kul! En liten vampyrdräparbebis? Eller en framtida mysterielösare med en superfeg men supercool hund? Eller en sportnörd? Möjligheterna är oändliga! Och jag är glad! SMG är typ min favorit! Älskar henne i banne mig varenda film och serie hon gör!

SMG ♥ FPJ

 



Pregnant, but still super hot!



Stort grattis till dem båda!!! :D

Nu blir det CSI!

 

Ciao






vad mysigt för dom :D men vad mager hon är! hon kommer ju bli alldeles framtung! :O xD



Vet du vad jag kom på? ;) att vi borde se True Blood tillsammans någon onsdag (A)

2009-10-05 » 21:10:51

Svar. Aww så jävla söt du är1 en du får adda mig på facebook och alla andra sidor dom uppdateras ;D



Btw så har jag hennes aoutograf ;D

2009-10-05 » 23:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback