Alone in the night you seek and wonder

God kväll alla rara!

Ursäkta mitt sena inlägg, jag fastnade framför Café World på Facebook när jag kom hem från träningen idag. Som för övrigt gick ganska bra. Jag fick bra med beröm och det kändes hyffsat. Enda minuset var ett stenhårt skott i min högra ljumske och ett på mitt vänstra bröst! Jag överväger kraftigt att skaffa mig en supervadderad sport-BH som kan skydda mina stackars tuttisar! Okej, jag kom på ett till minus:

Vi har ingen match i morgon!!!

Grymt besviken är jag, jag var verkligen taggad på hemmamatch! Och de hade inte så särskilt vettig anledning heller. Jag ska inte hänga ut dem, men jävlar vad lågt...morr morr...

Just nu sitter jag och filosoferar som bäst i myssockar, stor T-shirt och ett par trosor som ser ut som ett par djungelmönstrade hotpants. Yey liksom! Men men, är man hemma så är man. Men jag är grymt sugen på lite fest. Får väl dra till nåt Halloween-party på fredag och festa järnet! Men just nu duger det med en planerad myskväll i morgon med Käs och Emma...och Figgelito fick jag reda på för några minuter sen. Jäkla karlslok, kan man aldrig få ha sina vänner ifred på helgerna, haha!

Nä, nu ska jag krypa upp i sängen och se på film, det blir min fina fredagskväll!

I sällskap av en burk Pringles-chips och lite mini-Wherters original!

   

Snyggast i stan, vetni! NOT! Haha!

Ciao






Kom precis upp ur badet. Själv då? =)

2009-10-24 » 02:07:54
» Julia

Sv: De flesta blir faktiskt sålda :) Men jag använder mycket armband, så det gör mig inget att det blir en del kvar :D



Åh, tack så jättemycket! Jag sparar också pengar till att gör fler, funderar till och med på att göra hela armen :D Den kostade 2000 kronor tror jag... minns inte riktigt, jag gjorde den för länge sedan:)



Vad kul med halloween-party, jag vill också :D

2009-10-24 » 11:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback