All work and no play

Jeez, nu är det äntligen klart! Badrummet är städat! Och jag hoppas att det dröjer innan jag behöver göra om det. Det är inte nådigt att göra sånt skitgöra (badrumshumor, höhö!) och speciellt inte när jag har bråttom!

Nåväl, det är gjort nu i alla fall, så nu ska jag hoppa in i duschen, sen pila ner på stan. Ska träffa farmor för hon ska bjuda mig på lunch, och en gratis lunch säger man ju inte nej till, eller? Efter det blir jag kvar på stan för då ska jag träffa en barndomskompis till mig, Viktoria. Vi ska ta en fika och ta igen litegrann och jag tror att det kommer bli en jättebra eftermiddag! Sedan blir det till att åka hem och laga mat, så ska vi ha en liten familjemiddag igen, för pappa kommer hem ikväll efter ett långjobb. Mycket trevligt!

Senare ikväll ska jag åka till min Angel och vara med henne ett tag, sen måste jag nog hem och sova, för i morgon blir det packning hela dagen, sen åker jag till Kalix! Seriepremiär i helgen, vet ni!

Nåja, nu måste jag säga trevlig dag, nu kallar duschen!

Ciao

PS. Jaaa, varmvattnet är tillbaka! DS.






Svar: jaa precis ;D

2009-10-08 » 19:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback