Taking drugs

Goddag torsdag!

Jag är knarkare idag, och jag gillar det inte! Det är jobbigt. Och nej, jag är inte seriös, jag har inte gått och blivit heroinmissbrukare eller nåt, jag har bara ruskigt ont i halsen så jag knarkar halstabletter och vatten. Gjorde även en halsvänlig (men onyttig) frukost bestående av en kopp jordgubbste med eukalyptushonung samt glass. Lent och bra mot strupen, men långt ifrån nyttigt, haha!

Anyhow, gårdagen var übermys! Efter vi kommit hem från mormor och morfar så hann jag i princip bara klä av mig och plocka undan lite på rummet så brummade Käs och hennes pappa in vid huset, med Käs på förarsidan. Snart har du kortet, girl! Vi klädde på oss igen och traskade ner på City Gross där det inhandlades glass. På vägen hem hade vi roligt åt att vi såg ut som soldater med glassen fasthållen med ena handen, andra handen svängande och fötter som gick i samma takt. Vi är lättroade! Kom hem, en hel timme innan True Blood, så vi kollade på extramaterialet till Twilight som Käs inte sett. När klockan sen närmade sig tio så gjorde vi i ordning glass och kurade upp oss i min säng med kuddar och filtar och glass. Sista avsnittet var hur bra som helst tycker jag! Kan bara inte fatta att det var Rene hela tiden...Och vem dödade LaFayette? Jag hoppas verkligen inte att det är Bill, då blir jag ledsen! Vilka fler såg True Blood igår?

Efter lite eftersnack oss emellan bytte vi kanal och såg på Scrubs fram till tjugo i tolv när Jordan började. Käs låg på min mage nästan och jag burrade till håret på henne så efter all TV när vi gick upp så såg hon ut som ett litet troll. Gullunge! Kläder påtogs igen och jag skjutsade hem flickan, sedan mars i säng när jag kom hem. Vaknade sju för att skjutsa brorsan på praktiken, kände hur halsen gjorde ont, kom hem, gav Mixa mat och somnade om. Sov till ungeför halv elva och här är jag nu!

 

Ikväll väntar möte inför mitt projekt och sen...peppa inför helgen, kanske?

 

Nåväl, det ger sig!

 

Trevlig dag allihopa!

 

Ciao










haha men eller hur :D

2009-11-12 » 12:49:38

tack så hemskt mycket :D känns superbra!

2009-11-12 » 12:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback