Start of something new

Måndag morgon och början på en ny vecka. Och idag så ska jag ägna mig åt...inte mycket. Ska åka ut till Birsta efter jag gjort mig i ordning för att lämna tillbaka ett par skor samt kolla lite på julklappar. Det känns som att det är dags att börja snart. Ikväll väntas träning och jag hoppas på att det går bra. Ska kolla också om de har hittat någon lokal till lagfesten så man kan börja planera lite.

Men jaja, först ska hunden rastas och mig själv fixas, haha!



________________________________________________________

Hello monday and the beggining of a new week. And today I´m going to do...not much. Going out to Birsta to raturn a pair of shoes and look for some X-mas gifts. Feels like it´s about time to start now. Tonight is practise night and I´m hoping for a good one. Gonna check if they´ve found a place to host the Team gettogether to so I can start planning.

Oh well, first of all I need to walk the dog and get ready!

Have a nice day!
¨
Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback