Singing bee

Oj, det blev ett rejält uppehåll nu mellan inläggen, haha! I alla fall så kan man sammanfatta min kväll med följande ord:

Stark Thai-fisksoppa till middag
Singing bee celeb
(Viktor Åkerblom var med!!!)
Äppelpaj med vaniljvisp
Ghost Whisperer
Dusch


  


+





=


Glad Madde!!!

Nu ska jag snart stänga av datorn och sen sussa på kudden till ett nytt fall för Jordan och hennes kamrater. Ska bara bädda om sängen, mina lakan ligger lite...hrm...ostyrigt!

Så jag säger godnatt till alla läsare och hoppas vi "ses" i morgon!

Ciao

 






Haha jag rör på mig rätt mycket :) men har väl bra ämnesomsättning :D



tack, trevlig kväll på dig med!

2009-11-26 » 22:49:56

Oh vad gott, den där är underbar :D

2009-11-27 » 10:55:42

sv: Haha jasså? Låter mer som om ugnen inte vill göra klart den :D

2009-11-27 » 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback