Scream

God kväll i bloggandets fascinerande värld! Första kväll en på den nya veckan och den känns...bra! Lugn dag, ganska bra träning...en bra dag!

Började, eller ja, efter lunch så byttes det om och rastades hund, sedan packade jag min bag med träningskläder och begav mig ner till stan. Ungefär tre sekunder efter jag klivit på bussen ringer Käs och säger att hon är klar på stan och vill till Birsta. Så jag bråkade lite på henne för att hon inte kläckt ur sig det tidigare, men sen beslutade vi oss att träffas på Navet och ta bussen ut tillsammans. Fast jag hade gärna hoppat av och väntat istället för att fortsätta. Det var så att när jag åkte så slutade de flesta skolor, så lagom till Haga så kom första lasset med hormonstinna "coola" tonåringar som förde ett satans liv, sedan ungefär en kilometer senare kom nästa lass, så det hela slutade med att sista två kilometerna (typ) in till stan så var nästan allt man hörde en massa skrik och stoj och skitsnack, haha! Tilläggas bör att jag då hade ganska hög musik i öronen, och jag hörde ändå...

Kom i alla fall ner på stan och träffade flickan och vände om med en annan buss till Birsta. Där gicks det runt och dreglades över skor (of course liksom) och kläder, samt att vi hälsade på Emma på hennes praktikplats. Och inte att förglömma! Käs fick ett mindre utbrott på ÖoB, haha!

Åt en lätt middag bestående av kycklingwrap på Donken (enda jag äter där för övrigt...nästan) och sen begav vi occ in till stan igen och jag bytte buss till nummer 1 och drog mig til Skönsberg för träning. En ganska bra träning, kändes bra i kroppen, även om armarna var som spaghetti!

Kom hem och upptäckte till min fasa att pannan hade stannat = inget varmvatten!

Så jag fick helt enkelt sitta svettig invirad i en handduk och kolla på CSI och fika medan pannan startades om och vattnet fick behaglig temperatur igen. Gissa om det var skönt med en dusch?

Hell, nu har jag skrivit mycket...det får räcka så...

God natt allihopa!

Ciao

PS. Dagens inköp: två par strumpbyxor och ett 3-pack med strumpor, allt från BikBok! DS.









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback