Play the game

Halli hallå i bloggvärlden!

Gårdagen blev abrupt avslutad för jag lade mig i sängen och messade med vänner och poff, somnade jag! Eller ja, jag blev så trött att jag bytte om och gick och la mig, utan att orka blogga innan, hehe!

Idag vaknade jag väldigt skönt utvilad och spänd. För om cirka en timme och tjugo minuter rullar bussen mot Piteå för dubbelt bortamöte, lördag mot Boden, sedan Lillpite på söndag. Peppad som tusan, hoppas  bara att min hals inte ställer till några problem. Är nästan nyss hemkommen från Birsta där jag införskaffade nödvändigheter inför resan såsom schampoo, balsam, halstabletter samt att jag bytte mina hörlurar. Så nu har jag nya fina hörlurar med jättebra ljud i! Me like!

Innan jag ska åka så ska jag ta och fika något, för vi äter inte middag förrän vi kommer till Umeå. Sen ska jag kolla packningen en sista gång, gå på toa och sen bär det iväg!

 

Vilket betyder ingen bloggning i helgen, kanske möjligen mobilblogg, men tror inte att jag kommer ha tid. Den som lever får se, haha!

 

Just ja, en sak till! Jag fick en present av mamma idag! Ett par nya jeansleggings! Mörkblåa från Cubus, hur sköna som helst, precis bra storlek och allt, hehe! Underbara mor min!

Nej, nu slutar jag, ska ordna lite fika!

 

Trevlig helg på alla fina där ute! Wish me luck!

 

Ciao








tack:D

2009-11-13 » 16:19:58
» e

länka till j ocksa ;)

2009-11-13 » 18:05:10
» Julia

På fredag blir det party i min studentkorridor ;D Kom dit för all del, är visserligen en bit att åka, haha, men om man är partysugen ;)

2009-11-14 » 22:50:12

sv: haha jag vet ;)

2009-11-15 » 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback