New moon rising

Hello everyone!

Klent med bloggning från min sida, utan någon egentlig orsak, I´m sorry! Har helt enkelt inte haft lust att blogga något. Men det har hänt saker, oh ja, det är inte så att mitt liv har varit överdrivet tråkigt. Har hunnit med både att vara värdinna för en Mary Kay-träff, börjat i kör, varit på Bite Line med en massa tjejer (både bekanta och mindre bekanta) och sedan fått sett New Moon! ♥

 

Jag är glad att nästa film kommer i Juni (om det är sant det dom skrev i ST) för ååååååh, vad jag längtar! New Moon gav verkligen kraftig mersmak! Bättre än första filmen, även om första alltid är speciell på sitt sätt. Och Jasper log i New Moon!!! Ett riktigt leende! Både jag och Käs tycker om Jasper så jag tror vi båda dog en smula! Och jag säger bara såhär: Jacobs "nya" kropp...M-U-M-S!!! Var nästan påväg att gå upp till bioskärmen och klättra in i filmen, haha! Men men, enough of that!

 



Idag blir det mest en segsöndag, ska klä på mig och tvätta mig, sen tänkte jag gå ut på en promenad. Sen får vi väl se vad som händer!

Trevlig söndag alla läsare!

Ciao

 






HAHAHA Klättra upp på skärmen!! xD

2009-11-22 » 17:56:50

Sv: Hahaha! ja som resten av biosalongen ;) måste ju iaf erkänna att jag vart lite distraherad xD letade efter godis samtidigt som det inträffade och jag fastnade med hanfden i påsen xD

2009-11-22 » 21:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback