Name the pet

Goddagens blogg + läsare!

Påminnelse till mig själv: blogga bättre på morgonen!

Har precis sett klart på filmen She´s the man med Amanda Bynes och Channing Tatum, en väldigt rolig film. Typick amerikansk high school-anda. Lagom mycket tänk, haha! Ska byta om nu och sen gå en promenad med mig själv och mina löss, haha! Nej då, men med lilla (?) damen på fyra ben. Jeez, jag har olika namn för henne i vartenda inlägg tror jag. Hon heter Mixa...Mixa! Men det är kul att ge henne smeknamn, och det är svårt att låta bli, hon är så söt att det kommer naturligt, hehe! Efter det så blir det lite lätt städning här hemma och eventuellt skjutsa iväg bror på repan. Sen så ska jag och mamma åka på Birsta för hon behöver nya kläder (tycker hon, haha). Okej, jag ska inte säga ngot, jag köper också kläder...

Anyhow, bäst att gå nu innan hon kissar på sig!

Trevlig tisdag på alla läsare!

Ciao









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback