Let me see that booty shake

Nu ska jag snart gå och sova efter en lugn hemmakväll i soffan med Step up, Step up 2 The streets och CSI: Miami, vilket har varit helt i min smak för denna fredagskväll. Tyvärr blev det inget partajande ikväll, men vi får se vad som händer i morgon. Vad jag vet är att jag ska ut på den vackra ön i öst (Alnö) och hälsa på mina morföräldrar, sen ska jag väl se till att träna litegranna i morgon också. Vi kör på styrka då tror jag. Om jag orkar, haha!

Anyhow, först innan natten får fånga mig helt så blir det polering av mina tänder samt en sista kissrunda med pälsiga fröken, hade inga planer på att bli väckt snortidigt i morgon för att hon håller på att detonera. MEn jag får nog gå upp hyffsat tidigt ändå, så hon får mat. Min lilla sötnos!

Oh well, nu snackar jag bara dynga, god natt alla söta läsare! (som för övrigt suger på att kommentera, hehe!)

Ciao








Haha jasså det vill du? ;) haft en bra kväll?

2009-11-06 » 23:28:21

Trevligt :) ja jag hade en bra kväll :D

2009-11-07 » 12:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback