Hungry eyes

Mitt i veckan och jag säger goddag alla glada! Eller god eftermiddag eller hur ni vill ha det. För viss (som mig själv) är det eftermiddag, men för andra (typ min kompis) är det morgon för han har precis vaknat, haha! Själv har jag varit uppe sen drygt nio och har hunnit med frukost, en långpromenad med hunden, tittat (läs dregglat) över kläder på GoJane´s hemsida, samt gjort i ordning min lunch och ätit den. Idag bjöds det på broccoli- och ostsoppa, och jag säger då det, godare soppa var det ett tag sen jag åt! Krämig, lagom med smak och så vansinnigt god! Knäckemacka till det! Smaskens!

Nu har jag precis slutat tittat (dregglat) på kläder och skor och ska ta och titta på en film tror jag. Ska nog satsa på en klassiker och se på Dirty dancing...igen! My addiction, you know!

Så jag säger trevlig eftermiddag så hörs vi senare!

Ciao

 



Hungry eyes...






Du får ha en fortsatt bra onsdag :D

2009-11-04 » 14:58:50

tack så mycket!

2009-11-04 » 18:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback