Happy Birthday

Hemma från Birsta med x antal kassar...med julklappar!

Lämnade tillbaka skorna jag köpte i tisdags och gick runt och kollade lite efter det. Och bara sådär så hittade jag julklappar till både mamma, pappa, bror och Julia! SAMT födelsedagspresent till Käs. Måste bara hitta något till Emma S också, hon fyller nämligen år redan idag, så:

Megagrattis till älskade Emma på födelsedagen!



Nu ska jag bara ta det lugnt innan middagen, och sen blir det träning. Fram till middagen så roar jag mig med lite Buffy tror jag!

Trevlig eftermiddag, alla läsare!

Ciao

 






HAR DU KÖPT FÖDELSEDAGSPRESENT TILL MIG??? :O

2009-11-23 » 15:54:43

sv: sådan matte sådan kisse xD

2009-11-23 » 15:57:42

kul att köpa klappar:D

2009-11-23 » 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback