Got a problem

Början av veckan och jag har inte kommit mig för att skriva ett inlägg förrän nu. Men jag har mina skäl! Jag har suttit i några timar och försökt hjälp min lilla Joli med hennes problem samt lagat lunch till mamsen. Så trots usel bloggning så har jag ändå gjort en massa. Det ni!

Just nu så svär jag över att Käs har loggat ut från msn, men jag antar att jag får strutta iväg o ch hämta telefonen och skicka sms till flickan. Det var tal om att gå på stan eller Birsta...

 

Så, telefonen hämtad!

Även om inte flickan följer med så tror jag nog att jag ska åka ner på tha stad och kika lite, eventuellt handla lite också. Jag har craving på ett par skor på Scorett, som jag tror finns på rea i Birsta, därav min entusiasm. Om de inte är på rea så får jag väl gråta en skvätt och sen gå vidare, haha!

 

Anyhow, ska väl sluta nu, för pälsiga madamen skulle behöva göra sina behov!

 

Ha en trevlig måndag!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback