Game on

God kväll i höstmörkret!

Idag vill jag först bara säga ett stort grattis till min älskade pappa som blir 45 idag! Grattis pappsen!

Sen i övrigt så har dagen gett ganska mycket, både roligt och o-roligt (humor!). Började dagen med en frukost på säng till pappa och se på när han öppnade presenter. Av mig fick han choklad, ett kort och en smått fulsnygg guldfärgad rattmuff. Ja, jag är lite konstig. Men han tyckte om den, och det var ju huvudsaken. Blev tyvärr tvungen att lämna mamma och pappa själva för att ta mig till hallen för att spela första hemmamatchen för säsongen. Men först kollade vi in herrarnas match, och det gick väldigt bra för dom, så stort grattis till dem! Läs mer om matchen här!

 

Efter dem så var det dags för oss, och jag var lite extra taggad eftersom jag skulle få spela mer än vad jag brukar. I alla fall vad det vad jag väntade mig, och så blev det också. Jag och Jonna stod varsin halvlek och hon började. Det var en ganska jämn början, men sen tappade vi mycket, och det gick ungefär lika i andra halvlek, så det blev tyvärr förlust. Det kändes lite surt, för jag gjorde lite misstag som jag kände mig lite less över. Och inte blev det bättre av att alla gav mig olika tips på vad jag skulle göra. Visst är det bra med tips, men låt för all del inte negativ, och snälla, var konsekvent!!! Ska man få tips från personer, snälla ge ungefär samma sort, annars blir det bara förvirrande! Sen när blev det fel att ha en egen stil? Huh...

 

I alla fall, åkte hem efter att ha duschat och pratade med mamma och pappa lite, sen kom mormor och morfar och Krister och Pia med familj för lite födelsedagsfika. Så det blev tårta och bullar för mig, satt fin-fint. Så nu väntar jag på att middagen ska bli klar, haha! Om vi nu ska äta någon middag, eller om det bara blir en fika. Så nu slutar jag innan jag får till ett mastodontinlägg som ingen orkar läsa, haha!

 

Trevlig kväll allihopa!

 

Ciao






sV: Hahaha XD Tack så mycket Madde :D

2009-11-01 » 23:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback