Fast cars

Hemma från en rätt så jobbig träning. Först styrka på Gärde, och det var inte nådigt, både armar och ben var nästan i samma skick som spaghetti när vi åkte därifrån. Jag kom först till hallen och möttes av en go kommentar från min tränare:

"Fan Madde, du kör som en biltjuv."

Haha, okej... Är det bra eller dåligt? Fast jag vet själv att jag är lite småvild bakom ratten, i alla fall när jag kör själv eller med kompisar som tål det. Är mamma eller pappa eller någon okänd med är det nästan så jag kör lugnare än en 70-åring. Anyhow, träningen gick inte bra! Eller okej, den gick inte helt åt helvete heller, men det kändes som att jag hade reppelerande magneter i händerna. Tror tamefan nästan allt smet in på ett eller annat sätt. Fast några tog jag, turligt nog, annars hade jag legat och gråtit just nu!

Nu ska jag bara borsta ut och torka håret litegranna, sedan marsch i säng, i morgon väntar städning!

Godnatt alla sötingar!

Ciao





Jag...?






Haha bara och bara ;) nemen där ser man, nice =)

2009-11-19 » 15:02:36

din lilla biltjuv:D

2009-11-19 » 16:39:17
» Trees

haha kul! akta dig säger jag;)

ja, det borde du göra om du har tänkt på det ett tag:) Du kommer inte ångra dig, det är jättefint och skitkul! ja e i london, kingston upon thames.

2009-11-19 » 22:03:08

Haha okej, jag är typ kortast i mitt kompisgäng :D

2009-11-20 » 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback