Evening blues

God kväll allihopa!

Har alla haft en bra dag? Det hoppas jag. Det har jag haft, i alla fall förutom en lätt huvudvärk. Har varit ute och gått väldigt mycket, både själv och med Mixa, så jag känner mig väldigt hurtig. Har också varit och storhandlat med mamma, vilket gick smidigt och bra och det var ganska mysigt att vara bara jag och mamma.

Just nu är hon ute och går med Mixa och när hon kommer tillbaka ska vi kura ihop oss i soffan och äta ostkaka medan vi kollar på Äntligen Hemma. En mysig mor- och dotterkväll med andra ord, vilket jag verkligen gillar! Jag trivs i mammas sällskap, i alla fall när vi båda är på bra humör, haha!

Men nu ska jag göra i ordning kakan och kanske lite te innan mamma kommer!

Trevlig kväll allihopa!

Ciao






Kolla in min blogg och kommentera. Vilken tycker du?

Din åsikt betyder mycket. Kommentera http://barachristina.blogg.se

2009-11-24 » 20:29:26

haha vad snyggt! :D

2009-11-24 » 23:20:53

Hej tjejen! hur är det med huvudet idag?

2009-11-25 » 12:09:21

Hoppas du har det mysigt :D

2009-11-25 » 21:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback