End of days

Helgen har börjat och jag började helgen med en sovmorgon till elva. Grymt skönt! Så har precis ätit lite brunch bestående av havregrynsgröt och två knäckemackor med keso och paprika. Måste stå mig ordentligt för jag har mycket att göra idag. För att nämna lite:

* Åka till Birsta och se på modevisning (Viktoria, min handbollskamrat, ska gå modell)

* Köpa en ny vit BH

* Tvätta mina träningskläder

* Laga mitt knäskydd och Jonnas målvaktsbyxor

* Gå ut med Mixa

* Åka till mormor och morfar

Dock inte i den här ordningen. Det första jag ska göra blir nog att rasta pälsbollen, sen kan jag åka till Birsta och gå på Change innan modevisningen. Sen åker jag nog hem och tvättar och lagar och sen ut till mormor och morfar på middag. En relativt lugn, men ändå intensiv dag.

 

Nä, nu måste jag sluta, någon är lite kissnödig!

 

Trevlig lördag allihopa!

 

Ciao






Läste det :) roligt med sånna dagar!

2009-11-07 » 12:22:01

Du får ha en fortsatt bra dag :D

2009-11-07 » 15:14:16

hoppas du haft en skön söndag!

2009-11-08 » 18:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback