Don´t stop the music

Lunchen intagen och nej, jag hittade inte så mycket i kylen! Okej, nu ljög jag, jag är bara för lat för att ordna något avancerat, därför blev min lunch en tallrik flingor och två skinkmackor med paprika.

Nu ska jag bara besöka min lilla porslinsfåtölj, sen ska jag ut och gå med sällskap av lilla sötnosen och min iPod, finns nästan inget bättre än den! Förstår inte hur jag skulle kunna överleva utan min musik! ♥

 

Hoppas alla får en fortsatt trevlig eftermiddag!

 

Ciao


Min är grön som den på bilden!






sv: jo, jag säljer Mary kay då och då, det är ett roligt extra jobb, nya människor, jätteskoj :D Om du har tiden tycker jag du ska pröva iallafall :D

2009-11-26 » 13:39:20

sv: Vad roligt :D Då kan du ju följa med din kompis när han /hon träffar kunder för att se hur det är typ :D

2009-11-26 » 18:14:52

den gröna e typ snyggast ;)

2009-11-26 » 20:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback