Don´t give up

Tisdag idag då, och utanför mitt fönster strålar solen. Ja, det skulle jag vilja säga i alla fall. Sanningen är att det är grått som betong på himlen och det blåser kyliga vindar. Inte världens bästa väder, men det är väl bra nog för en dag på stan eller något sånt, vilket jag ska göra. Ska åka ner och möta Käs och vi ska gå på arbetsförmedlingen tillsammans. Hon skulle lämna något brev och själv ska jag anmäla mig som arbetssökande. Det blir ingen trip till landet på andra sidan Atlanten för min del. Jag hatar USA just nu, speciellt alla jävla regler! Fuck säger jag bara!

Men men, trots att jag är arg och ledsen över att inte få åka så tänker jag inte låta det äta upp mig, i stället ska jag skaffa mig ett jobb här hemma och tjäna lite pengar och sen kanske åka senare. Jag ger inte upp!

 

Nä, nu ska jag ta och tvätta håret och borsta tänderna tror jag, sen måste jag fixa mig lite.

 

Ha en bra dag allihopa!

 

Ciao







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback