Cut it out

Hemma från mitt möte samt en eftermiddag på stan med Käs och hennes söta mamma Maryann. Har varit runt på second-handbutiker och shoppat saker till hennes café som snart kommer öppnas samt gått runt med Käs litegrann. Vad jag även har gjort är att jag har klippt mig! Billigt var det också! Så stort tack till Bella på Alans salong som gjorde mig fin på skalpen!



Så nu ska jag göra i ordning min middag, en varma koppen och två mackor. Åt en sallad på Café Evolet innan jag klippte mig så jag är inte alltför hungrig. Dom har seriöst undebar mat där! Är ni i Sundsvall så rekomenderar jag det varmt!

Nä, nu säger jag trevlig kväll och rör mig mot köket!

Ciao






vilken fin bild:D

2009-11-12 » 20:14:34
» Lulu

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FINT!!!!!!!!! <333

2009-11-12 » 21:28:42

Ååh vad fin du blev i håret :D jag vill också ha en sån frisyr!

2009-11-14 » 19:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback