Before the night

Friday I´m in love igen! Haha, inte riktigt, men det är i alla fall fredag! Ska bara slänga ihop ett snabbt inlägg så ska jag gå ut till Birsta med Mixa sen och möta upp mor och far. Vi ska åka ut till mormor och morfar ochtigga till oss en eftermiddagsfika, hehe. Sedan hem och så blir det piffande för min del för ikväll vankas party hos Emma med köttfärspaj och presenter och sedan utgång! Peppad på det vet jag väl inte om jag är riktigt än, men det kommer, hoppas jag! Att parta gärnet när man nyss kommit in i den delen av månaden är inte så kul alla gånger...

Men men, nu måste jag skynda mig, klockan tickar!

Trevlig dag allihopa!

Ciao



Bild från när Emma fyllde 17! Notera mitt kräftansikte, ingen bra vinter...





update :)(med bilder fran i fredags??)

2009-11-29 » 13:58:36

U-P-P-D-A-T-E-R-A!!

2009-12-01 » 10:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback