All theese words I don´t just say

God kväll bloggen och alla (?) läsare!

Fem minuter kvar cirka innan jag ska sätta mig i bilen och dra mig till Gärde för lite styrketräning med laget. Sedan tillbaka till Skönsbergshallen och drygt en timmes handboll på det. Inte fullt peppad för det för jag tror jag har dragit på mig en lätt förkylning, men jag vill träna ändå. Särskilt med tanke på att jag inte ska träna på fredag. Vi får hoppas på det bästa!

I övrigt så ska morgondagen bli stora städ-dagen. Det ska dammsugas och fejas inför min lilla Mary Kay-träff på fredag. Mer om det då, eller senare!

Anyhow, nu ska jag barafylla min vackert SHK-blå vattenflaska och sprinta ut till bilen tror jag!

See ya later, folks!

Ciao

 






jo exakt en minut iiii:D

2009-11-18 » 19:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback