All by myself

Uppe ur badet sen en tid tillbaka, insmord och skrynklig som ett russin, haha! Okej, nästan...

I alla fall så kan jag berätta att jag nu är ensam, om man inte räknar den lurviga damen som springer runt mina fötter. Och med ensam så menar jag att ingen annan i familjen är hemma, det är lite som vanligt. Enda kruxet är att jag är ensam i morgon också...och på söndag. Brorsan har åkt till Kinna (okej, han åkte igår) för att köra "Farsdags-trialen" och imorse åkte mamma och pappa till Stockholm och ska se på musikalen "Buddy Holly". Liiiite avundsjuk! Jag vill också se den!



Istället får jag lov att roa mig själv här hemma i tre dagar med sällskap av lurvdamen och...ja, dammråttorna under sängen kanske? För tillfället får de båda vila lite för jag ska sätta mig vid TV:n och se film. Först ska jag dock ringa ett samtal till Arbetsförmedlingen och reda ut några saker om projektet som jag ska deltaga i. Ska kolla om det kan räknas som min ungdomspraktik. Wish me luck!

Efter samtalet blir det som sagt film, vilken det blir får ni väl se sen!

Trevlig eftermiddag allihopa!

Ciao

 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback