4 minutes * ett antal repetitioner

God kväll läsare! :)

Har nyss fyllt magen med lite mat, bra eftersom utan mat så kan man inte bygga muskler :) Mycket protein vart det och lite potatis. Vanlig husman med andra ord.

Träningen var jättehärlig, kände verkligen hur kroppen jobbade. Tyvärr blev det ingen spinning, trots att de ringde och sa att det fanns en ledig cykel till mig. Men tydligen var det flera som blivit utan för vissa hade bara gått in och tagit en cykel utan att de var uppskrivna som anmälda. Jaja, tänkte jag, men som tur är så fanns det lediga löpband så det blev en kvarts lätt jogging istället. Skönt det också, även om jag gärna hade provat på spinning. Efter löpningen blev det hantelstep, alltså hopap runt och göra övningar på en step-up-bräda medan man boxas eller gör annat med hantlar till. Väldigt roligt men kanske inte världens jobbigaste. Men det tog i låren på slutet. Kul att pröva något nytt, med tanke på att jag alltid brukar köra pace eller muscle power annars, vilket också var nästa pass. Dock väldigt annorlunda, för det var en ny kille som körde, ganska söt men han hade ett lite konstigt upplögg tyckte jag. Det tog som bara den av övningarna, men det hade känts bättre om han hade haft mikrofon på sig så man hört vad man skulle göra, plus att alla övningar var i otakt. Fan, det är jag och takt, finns det en takt, gör jag typ allt i den takten! Sist, men absolut inte lättast, var core:n med Carina! Jävlar vad magen fick jobba. Det känns att bålen inte är den starkaste på mig. Haha, men har jag tur så kan jag visa mig på stranden i år igen, och kanske till och med ett uns smalare än förra året, yippie! :D

Har som sagt precis ätit och nu ska jag ta itu med min engelskaläxa. Har nämligen redovisning i morgon och jag har inte ens börjat förbereda! Good job for me! Orken är så himla låg vad gäller skolan men nu är det bara två veckor kvar, eller okej, egentligen bara en och en halv, eftersom det är flygarhelgen på onsdag! Då bär det upp till Luleå! Men innan dess blir det shopping på Birsta, måste hitta en ny klänning till "sittningen" i samband med examen som jag ska på med Alex och hans familj. Hans syrra tar nämlign examen. Får se om det går att hitta något fint med hjälp av mina presentkort som jag fick igår. Men men, nu blir det plugg, och har jag tur blir jag klar snabbt och kan kanske knåpa ihop en till novell innan läggdags! Hörs och syns!

Ciao!





sv: Jadu, idag händer det inte så mkt mer, ska käka lite och snart hoppa i säng:)



Haft en bra helg då?

2009-05-17 » 22:58:46

GRATTIS I EFTERSKOTT!!:D

hur mkt fyllde du?

2009-05-17 » 23:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback