Understitch?

Nyss fikat och haft stora diskussioner med både mamma och pappa om min klänning. Och allt falerar på en sak: vad fan är "understitch"? Understygn? Tråckelstygn på undersidan?

Jävla skitgrejer! xD

Jag lider med mamma som måste hålla på med den där saken, men men, hon erbjöd sig faktiskt. Så nu sitter hon och bannar klänningen och pratar om den gamla goda tiden när allt var så mycket annorlunda jämfört med vad hon gör nu. Stackars mamma! Får ge henne något extra på Mors dag, plus att jag redan lovat henne en massage i morgon. Det är hon värd! Att hon sedan måste ägna nästa helg åt att sy min balklänning gör ju inte min lilla skuldkänsla lättare direkt. Men hon säger själv att jag inte ska känna så, för hon tog faktiskt på sig det själv. Och hon gör det med bravur!!! Men jag kan ändå inte smita undan känslan av att jag utnyttjar henne. Usch!

Jag älskar min mamma, punkt slut! <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback