Superflicka

Hej alla glada! :)

Nu sitter jag här med en kopp jordgubbste och försöker lugna min mage. Jag måste påminna mig själv att inte cykla när det blåser, i alla fall utan vindjacka. Min mage blir totalt knas när den blir kall. Har ägnat en timme nu åt att värma upp den med hjälp av tjocktröja och mitt vintertäcke. Det börjar ge resultat. Lite te på det här och det kommer bli perfa!

Idag hade vi studentfotografering. Jag säger bara damn, min klass är så underbar! Alla var så himla vackra idag och jag känner att jag vill inte skiljas från dessa underbara flickor i juni, jag grinar snart! Hade på mig min studentklänning och mamma fick en MASSA cred av mig för den, och jag tror hon fick några fans i klassen, hehe! Måste bara komma ihåg att ordna mina skor innan studenten, de är en ynka för stora så skavsåren uppenbarar sig efter ett tag. Aja, lite gelkuddar i hälpartiet och det blir tip-top!

Nu ska jag återgå till mitt te och försöka verka smart genom att se på nyheterna! Haha, hoppas något fastnar! ^^

Ciao och godnatt älskade människor!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback