Student 2009

...börjar verkligen närma sig ordentligt. :)

Idag är det studentfotografering och min stackars mamma har suttit hela helgen för att få klar min klänning. Vad händer? Jo, när jag sedan ska prova klänningen så är den för stor! Jag fattar inget och mamma fattar mindre än så. Igår var den ju nästan på gränsen till för liten...har jag mirakulöst förlorat 5 cm på min midja under natten eller? Isch, så nu får hon ännu mera jobb. Tur att hon är hemma idag, då hinner hon göra klar den. Men det syns att hon är less nu, speciellt eftersom hon jobbade inatt också. Stackars liten...

Två lektioner idag, ganska skönt, men det är trista lektioner så det kommer säkerligen kännas som om man har typ en hel dags lektioner. ;) Sen ikväll så är det träning, peppa! Hoppas att man ka få någon riktig träning, annars ger jag fan upp och beger mig till gymmet på heltid. Plågad och peppad på ett svettigt Pace-pass med Carina ger ibland mer än våra egna träningar. :P

Well, nu ska jag väl äta något innan jag bör börja bege mig emot skolan. Får se om det kommer några bilder efter skolan på oss snyggingar. :)

Ciao!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback