Stronger

Min kalufs har fått färg! Var till frissan idag och mitt hår har fått sig ett litet lyft i form av blonda slingor och en liten uppklippning. Det känns ytterst annorlunda att vara mer blond än mörk, eftersom jag tidigare bara färgat/tonat håret mörkare eller i en annan färg. Men men, det tar kanske ett tag att vänja sig, men resultatet är i alla fall godkänt. :)

Fick tillbaka nationella på matten, jag klarade mig precis! Jag är räddad, jag slapp få IG i kursen! Även om jag hoppats på ett högre betyg så var jag nu på slutet mest glad om jag blev godkänd. Och det blev jag! Inte ett enda IG i slutbetyget och förhoppningsvis bara ett enda G, detta i Ma C. Men det år klart, har inte fått betyg i filosofi än, och inte på PA. Snälla hjälp, vill verkligen klara högre betyg än G! Skrev sista filosofiprovet idag och det kändes bra, men jag är oroad för senast det kändes bra på ett prov fick jag G+, haha!

Mat nu, sen träning!

Update:

Träningen gick bra, jag har värk i musklerna, haha! Har också fått prova den nästan färdiga versionen av min balklänning. Den är så underbara att jag bara kunde stå framför spegeln och bara säga "Wow!", inget annat. Och då är den inte ens helt färdig! Jag är helt lyrisk!

Blev också äntligen klar med min engelskarapport och jag är så lättad att jag nu inte har en jävla liten sak kvar att göra förutom studentevents och roliga saker såsom klassfest och picknicks! Som sagt: Jag är lyrisk!!!

OCH DET SKA BLI RUNT 25 GRADER I HELGEN, NU ÄR SOMMAREN FAN HÄR ORDENTLIGT!!!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback