Snart smäller det...

Om mindre än 48 timmar så har jag vandrat på jorden i 19 långa år, uj uj vad tiden går. :P blir som vanligt ett litet kalas med släkten sen var förhoppningen att ha picknick med tjejerna. Men det grusades av andra planer som jag vägrar avslöja här på fall att någon som inte borde veta något skulle kika in här. Men jag tror att det ska gå att lösa på annat sätt, om jag har tur. Det kommer bli kul i alla fall! :) Oavsett vad som händer, tror jag.

Imorgon väntar nationella prov i Matte C, inget jag riktigt ser fram emot men likt förbaskat ska det göras. Jag hoppas att jag inte gör bort mig! Sen, om jag har tur, så drar jag upp till härnta med älsk och hans kompisar för att fira lilla lulu som blir 15 idag!

STORT GRATTIS TILL LOVISA SOM FYLLER 15 ÅR IDAG!!!

Sen på kvällen lär jag väl få stänga in mig på rumemt och städa, om inte jag lyckas göra det idag i kombination med att plugga. Hmm, det kanske kan fungera...

Aja, för att något ska fungera kanske jag ska BÖRJA plugga någon gång, annars kommer jag stå där med skägget i brevlådan och ett fett IG i matte C. Hehe, det lockar inte, så nu blir det plugg!

Ciao!

I feel like a little girl
waiting for the day
the day not like any other day
because this is a special day

I'm waiting so lonely
the time feels so slow
like rain in the autumn and in the winter the snow
like the soft furr on a big chow-chow

Soon it's time
my waiting will end with a blast
the years will vanish into the past
and I will scream out high-pitched and fast

Happy birthday, everybody says!




Åhhh, jag längtar! ^^





» lulu

TACK :D:D:D:D!<3

2009-05-14 » 21:56:21

hoppas matteprovet går bra och grattis i förskott om jag glömmer på den riktiga dagen! kram!

2009-05-14 » 23:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback