Skola hela dagen, yey!

Sitter på skolan och väntar på att filosofin ska börja. Hade tur att en dator var ledig så jag kunde skriva ut anteckningarna inför religionsprovet. Och turligt nog så har jag tid att slänga upp ett inlägg innan jag börjar.

Så, vad händer idag?

Mer än att ha ett smått jobbigt prov andra timmen så blir det en massa repetition inför matteprovet imorgon men också psykologi. Sen ska det börjas planera inför helgen, herregud, om två dagar blir man ett år äldre!

Det är konstigt det där med ålder. Nog för att jag fyller 19, men inombords känner jag mig fortfarande ibland som en rädd liten 13-åring som nyss tagit klivet in i tonåren. För att nästa stund känna mig som världens äldsta och rätta till alla "småbarn". Men jag antar att det är så det är i den här åldern. Man är inte liten längre, men det känns som om man inte heller är riktigt vuxen. Förhoppningsvis kommer det ändra sig efter studenten, för då måste man bli vuxen känns det som. Själv fasar jag för det för tillfället, för jag har inte den blekaste om hur mitt nästa år blir med tanke på att jag inte ska fortsätta plugga direkt, i alla fall var det min tanke. Nu känns det som om jag borde ha sökt ändå, men som man säger, det är lätt att vara efterklok. Vi får se hur det blir. Jag tänker inte hetsa upp mig för så lite. Inte än. Jag har tillräckligt mycket att tänka på just nu. Som prov...och rapporter...och födelsedagar...och studenthändelser! Jösses, hoppas jag inte blir gråhårig av all stress! Hehe!

Oops, lektion om 5 minuter, måste gå!

ciao!





Hej hallå denna torsdagseftermiddag!

Jag har en fråga i bloggen som hade varit roligt om du svarat på! Kram!

2009-05-14 » 13:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback